همه چیزدرباره ی لب

emo love

وب دوستداران emo

همه چیزدرباره ی لب

 

همه چیز در باره ی لب

رنگ لب ها چه می گویند؟

در گذشته های دور، زنان در بابِل ، لب های خود را با پودری از سنگ های رنگی ساییده شده زینت می دادند و کلئوپاترا، بُت زیبایی دوران باستان، پودری به رنگ قرمز تیره را که از مورچه ها و سوسک های خشک شده درست شده بود، در روغن حل می کرد و با مالیدن آن بر روی لب هایش، بر زیبایی خود می افزود.
اکنون رُژ لب یکی از لوازم ضروری برای هر زنی است و بندرت می توان زنی را یافت که در کیف دستی خود رژ لب به همراه نداشته باشد. اما چگونه می توانید رژ لبی انتخاب کنید که شما را زیباتر جلوه دهد؟

دو رنگ کرم و قرمز، از رنگ هایی هستند که به هرکس، با هر رنگ پوست و مو می آیند

برای انتخاب رنگ کرم:lipstick

اگر می خواهید رژ لبی به رنگ کرم بخرید، توجه داشته باشید که این رنگ درجات مختلفی دارد و اگر مایلید بهترین نوع آن را برای خودتان انتخاب کنید باید به سراغ رنگی بروید که تقریبا هم رنگ پوست خودتان و یا یک تا دو درجه تیره تر باشد. اگر رژ لبی که خریده اید، بر روی لبتان نارنجی به نظر می رسد و یا لب هایتان را بیش از حد برجسته کرده است، باید بدانید این رژ لب مناسب پوست شما نیست. همچنین به خاطر داشته باشید که رژ لب هایی که رنگ گرم تری دارند، لب هایتان را طبیعی تر نشان خواهند داد و در عین حال آن ها را برجسته تر می کنند.

برای انتخاب رنگ قرمز:

رژ لب های قرمز کلاسیک که خیلی رنگ نارنجی، آبی یا صورتی در خود نداشته باشند برای همه کس مناسبند. رژ لب های قرمز نارنجی نیز معمولا با پوست های گندمگون ایرانی، ترکیب مناسبی را تشکیل می دهند. البته لازم است همراه با استفاده از این رنگ رژ لب، آرایش چشم هایتان را نیز مد نظر داشته باشید زیرا این رنگ، بخش پایینی صورت را بیشتر جلوه می دهد و در صورتی که چشم ها آرایش مناسبی نداشته باشند، بی حالت به نظر خواهند رسید.

تنها با ۵ دقیقه ورزش در روز لب هایی برجسته تر و خوش حالت تر داشته باشیدlip

نرمش عضلات صورت فواید زیادی برای تمام افراد و در هرسن دارد. همه، زن یا مرد، در هر سنی می توانند با کمک این نرمش ها، صورتی جوان تر و پوستی درخشان تر بیابند. لب ها نیز چون سایر عضلات صورت، محتاج نرمش هستند تا از حجم آن ها کاسته نشود و جوان باقی بمانند. علاوه بر این، می توانید با روزی یک بار استفاده از این ورزش ها، لب های خود را برجسته تر و خوش فرم تر نمایید.

نرمش شماره ی ۱:

لب هایتان را غنچه کنید. سپس سعی کنید تا جایی که ممکن است لب هایتان را به طرف بینی بالا ببرید. لب ها را در همین حالت نگه دارید و تا پنج شماره، بشمارید. به حالت عادی برگردید. این حرکت را پنج بار تکرار کنید.

نرمش شماره ی ۲:

راست بنشینید. گردن خود را راست نگه دارید. لبخند بزنید و تا جایی که می توانید گوشه های لب را به عقب بکشید. به خاطر داشته باشید که لب هایتان نباید از هم باز شود. تا پنج شماره بشمارید و به حالت عادی برگردید. سپس لب های خود را غنچه کنید و تا جایی که می توانید آن ها را جمع کنید. تا پنج شماره بشمارید و به حالت عادی برگردید. تمرین را ده بار تکرار کنید.

نرمش شماره ی ۳:lip_exercise

دهان خود را تا جایی که می توانید باز کنید. لب هایتان را به شکل یک O بزرگ نگه دارید، طوری که دورتادور دندان هایتان را چون قابی در برگیرد. این حالت را تا ده شماره نگه دارید و آن را پنج بار تکرار کنید.

نرمش شماره ی ۴:

دهان خود را بسته نگه دارید و آن را پر از هوا کنید، طوری که گونه هایتان کاملا باد کند. ده شماره صبر کنید و بعد هوا را به شدت بیرون دهید. تمرین را پنج بار تکرار کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:همه چیزدرباره لب, ] [ 17:11 ] [ mahsa ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::